TripAdvisor: Βελτιώστε την παρουσία του ξενοδοχείου σας

Main Image

Όπως όλοι ξέρουμε (ή θα έπρεπε να ξέρουμε), οι ταξιδιώτες βασίζονται πάρα πολύ στις κριτικές άλλων ταξιδιωτών όταν προγραμματίζουν τις αποδράσεις τους και το TripAdvisor αποτελεί την μεγαλύτερη διαδικτυακή ταξιδιωτική πλατφόρμα. Άλλωστε τα στατιστικά μιλάνε από μόνα τους. Το TripAdvisor έχει αυτή τη στιγμή πάνω από:

  • - 385 εκατομμύρια κριτικές από ταξιδιώτες από όλο τον κόσμο
  • - 6.6 εκατομμύρια επιχειρήσεις και ξενοδοχεία σε 135.000 προορισμούς
  • - 70 εκατομμύρια φωτογραφίες ταξιδιωτών
  • - 255 νέες κριτικές κάθε λεπτό!!

 

Σύμφωνα με έρευνες το 83% των ταξιδιωτών υποστηρίζουν ότι οι κριτικές που διαβάζουν στο TripAdvisor τους βοηθούν να είναι πιο σίγουροι για τις αποφάσεις τους. Έτσι λοιπόν μπορεί να αντιληφθεί κάποιος ότι το TripAdvisor αποτελεί ένα ισχυρό εργαλείο στα χέρια κάθε ξενοδόχου, αρκεί βέβαια να αξιοποιηθεί πλήρως.

Ας δούμε παρακάτω με σειρά προτεραιότητας τι μπορείτε να κάνετε προκειμένου να βελτιώσετε την παρουσία του ξενοδοχείου σας στο TripAdvisor και να προσελκύσετε περισσότερους επισκέπτες.


  1. 1. Ζητήστε κριτικές

 undefined

Προσπαθήστε με κάθε τρόπο να παροτρύνετε τους επισκέπτες σας να αφήσουν κριτικές για την εμπειρία τους στο κατάλυμα σας. Είναι ιδιαίτερα σημαντικό να θυμίσετε στους επισκέπτες σας να αφήσουν τις κριτικές τους κατά την διάρκεια της παραμονής τους στο ξενοδοχείο σας και όχι αφού θα έχουν φύγει. Έτσι είναι πιθανότερο τα σχόλια τους να είναι πιο θερμά και πιο αντιπροσωπευτικά της εμπειρίας τους αφού θα περιγράφουν αυτό που ζουν εκείνη την στιγμή! Μια καλή λύση για να το πετύχετε αυτό είναι να τοποθετήσετε στην reception, στα δωμάτια ή στους κοινόχρηστους χώρους κάρτες ή/και ανακοινώσεις με το link που οδηγεί στο TripAdvisor και να ζητάτε να σας αφήσουν την κριτική τους. Το TripAdvisor σας δίνει την δυνατότητα να δημιουργήσετε δωρεάν αυτές τις κάρτες με το όνομα του ξενοδοχείου σας όπως φαίνεται στην παραπάνω εικόνα. Μπορείτε να δείτε περισσότερες πληροφορίες καθώς και να φτιάξετε τις δικές σας κάρτες εδώ:

  1. 2. Express Reviews

 undefined

Σε περίπτωση που οι επισκέπτες σας δεν έχουν αφήσει την κριτική τους κατά την διάρκεια της παραμονής τους στο ξενοδοχείο σας, έχετε ακόμα μια ευκαιρία να τους προσεγγίσετε κατά την αποχώρηση τους από το κατάλυμα σας. Μετά το check out των επισκεπτών μπορείτε να τους αποστείλετε ένα email το οποίο θα τους κατευθύνει στη σελίδα του ξενοδοχείου στο TripAdvisor ώστε να αφήσει την κριτική του και να ανεβάσει κάποιες φωτογραφίες εάν το επιθυμεί.

  1. 3. Φωτογραφίες στο TripAdvisor

  2. undefined

Μία εικόνα ισούται με χίλιες λέξεις σύμφωνα με την παροιμία και στην συγκεκριμένη περίπτωση αυτό ισχύει στον μέγιστο βαθμό. Το πρώτο πράγμα που αντικρίζει κάποιος όταν επισκεφτεί την σελίδα σας στο TripAdvisor είναι ένα slide αποτελούμενο από εφτά φωτογραφίες. Αυτές οι φωτογραφίες θα καθορίσουν εάν έχετε καταφέρει να τραβήξετε την προσοχή των χρηστών προκειμένου να αναζητήσουν περισσότερες πληροφορίες για το κατάλυμα σας. Εάν θέλετε να έχετε τα μέγιστα αποτελέσματα από τις φωτογραφίες που ανεβάζετε θα πρέπει οι φωτογραφίες σας να:

  1. - Είναι όσο πιο πρόσφατες γίνεται
  2. - Είναι υψηλής ανάλυσης
  3. - Δείχνει ξεκάθαρα τους χώρους του ξενοδοχείου

 

  1. 4. Απαντήστε στα αρνητικά σχόλια

  2. undefined

 

Σύμφωνα με έρευνα που διεξήγαγε το TripAdvisor :

  • - 84% των χρηστών πιστεύει ότι η σωστή διαχείριση των αρνητικών κριτικών βελτιώνει την εικόνα του ξενοδοχείου
  • - 64% των χρηστών δηλώνει ότι η επιθετική/αμυντική διαχείριση των αρνητικών κριτικών μειώνει την πιθανότητα κράτησης στο συγκεκριμένο ξενοδοχείο.

 

Είναι λοιπόν ξεκάθαρο ότι πρέπει όχι μόνο να απαντάτε στις αρνητικές κριτικές αλλά πρέπει να το κάνετε με τον σωστό τρόπο. Μία αρνητική κριτική στο TripAdvisor βλάπτει σοβαρά την φήμη σας, όμως μια καλή απάντηση από την πλευρά σας μπορεί να λειτουργήσει με δύο τρόπους. Πρώτον, μειώνει την ζημιά που έχει γίνει στην φήμη σας καθώς οι υποψήφιοι πελάτες θα δουν ότι ανταποκρίνεστε σωστά σε ότι συμβαίνει και δεύτερον μπορεί να επιδιορθώσει την σχέση σας με τους δυσαρεστημένους πελάτες.

  1. 5. Απαντήστε σε επιλεγμένα θετικά σχόλια

 undefined

Σύμφωνα με έρευνα του πανεπιστήμιου Cornell είναι όντως ιδιαίτερα σημαντικό να απαντάτε στις κριτικές αλλά μέχρι ενός σημείου. Σύμφωνα με την έρευνα τα κέρδη των ξενοδοχείων αυξάνονται καθώς αυξάνεται ο αριθμός των απαντήσεων στις διαδικτυακές κριτικές. Όμως, αυτό συμβαίνει μέχρι το ποσοστό ανταπόκρισης 40%. Μετά από αυτό το σημείο δεν υπάρχει θετικό αντίκτυπο, δηλαδή σε όσες παραπάνω κριτικές και να απαντήσετε δεν θα επηρεαστείτε θετικά. Εννοείται ότι πρέπει να δώσετε προτεραιότητα στα αρνητικά σχόλια, τα οποία πρέπει να απαντηθούν όλα και έπειτα από τις κριτικές που τριών αστεριών και πάνω μπορείτε να κάνετε μια διαλογή των καλύτερων σχολίων και να απαντήσετε στο 25% από αυτά τα σχόλια.

  1. 6. Εστιάστε στα δυνατά σας σημεία

  2. undefined

Όπως σε όλες τις διαδικτυακές πλατφόρμες εσείς επιλέγετε που θέλετε να δώσετε περισσότερη έμφαση και τι θέλετε να τονίσετε λιγότερο. Είστε ιδιαίτερα περήφανοι για το μπαρ της πισίνας αφού οι πελάτες σας σάς δίνουν πάντα τα καλύτερα σχόλια; Ανεβάστε περισσότερες φωτογραφίες από το μπαρ αυτό, φωτογραφίες από τους επισκέπτες, τους χώρους του μπαρ αλλά και τα κοκτέιλ που προσφέρει και προσελκύστε τους δυνητικούς επισκέπτες!

  1. 7. Special Offers

  2. undefined

Εφόσον θα έχετε δημιουργήσει μια ιδιαίτερα ελκυστική εικόνα του καταλύματος σας στο TripAdvisor, είναι ιδιαίτερα σημαντικό να τους παροτρύνετε να προβούν σε κράτηση χωρίς όμως να χρειαστεί να μεταβούν σε άλλη σελίδα. Το TripAdvisor σας δίνει την δυνατότητα να ανεβάσετε ειδικές προσφορές για όσους επιθυμούν να κάνουν κράτηση μέσω του συγκεκριμένου ιστοχώρου. Εκτός από την έκπτωση που μπορείτε να προσφέρετε έχετε την δυνατότητα να προσθέσετε στα Special Offers κάποια επιπλέον υπηρεσία όπως για παράδειγμα την επιλογή να κάνει κάποιος κράτηση μέσω τηλεφώνου. Μην ξεχνάτε ότι όπως σε όλες τις διαφημίσεις και προσφορές πρέπει ανά τακτά χρονικά διαστήματα να ελέγχετε την απήχηση που έχουν οι προσφορές αυτές και αν χρειαστεί να αναπροσαρμόσετε την στρατηγική σας.

  1. 8. SEO

  2. undefined

Σίγουρα θα έχετε διαπιστώσει ότι το TripAdvisor ταξινομεί τα καταλύματα ανάλογα με το πόσο δημοφιλή είναι. Αυτή η λίστα με τα προτεινόμενα καταλύματα εμφανίζεται στους επισκέπτες όταν επιλέξουν να δουν συγκεντρωμένα όλα τα ξενοδοχεία που βρίσκονται στην περιοχή που σκέφτονται να επισκεφτούν. Τα ξενοδοχεία που εμφανίζονται σε αυτή τη λίστα απορρέουν από έναν αλγόριθμο που φυσικά η TripAdvisor δεν έχει αποκαλύψει. Αυτό που γνωρίζουμε είναι ότι οι τρεις παράγοντες που επηρεάζουν την θέση ενός καταλύματος σε αυτή την ταξινόμηση είναι οι εξής:

a)       Η ποσότητα των σχολίων

b)      Η ποιότητα των σχολίων

c)       Πόσο πρόσφατα είναι τα σχόλια

 

  1. 9. TripConnect

  2. undefined

Το TripConnectπου προσφέρει το TripAdvisor χωρίζεται σε δύο κατηγορίες, το Instant Booking και το CPC (cost-per-click). To Instant Booking, δίνει την δυνατότητα στους χρήστες να κάνουν κράτηση για κάποιο δωμάτιο μέσω του TripAdvisor, χωρίς να χρειάζεται να επισκεφτούν κάποια άλλη σελίδα. Πώς γίνεται αυτό; Όταν οι χρήστες βρουν την σελίδα σας στο TripAdvisor, μπορούν να επιλέξουν τις ημερομηνίες που τους ενδιαφέρουν να μείνουν στο κατάλυμα σας και να δουν την διαθεσιμότητα και τις τιμές σας. Το TripAdvisor χρεώνει μια μικρή προμήθεια για κάθε κράτηση εφόσον ο επισκέπτης μένει στο ξενοδοχείο σας. Μπορείτε να βρείτε περισσότερες πληροφορίες εδώ.

Το μοντέλο CPC (cost-perclick) λειτουργεί λίγο διαφορετικά. Πάλι το TripAdvisor εμφανίζει τις τιμές των δωματίων σας στην σελίδα σας όμως παραπέμπει τους χρήστες στην δική σας ιστοσελίδα και το δικό σας booking engine. Το κόστος διαμορφώνεται όπως και στα Google AdWords μέσω δημοπρασίας (auction) και χρεώνεστε ανάλογα με τον αριθμό των clicks στην ιστοσελίδα σας.

Εάν ακολουθήσετε τις παραπάνω συμβουλές είναι σίγουρο ότι το ξενοδοχείο σας θα βελτιώσει την παρουσία του στο TripAdvisor και θα αυξήσετε τις πωλήσεις σας. Εάν χρειάζεστε βοήθεια προκειμένου να διαμορφώσετε την εικόνα του ξενοδοχείου σας στο TripAdvisor αλλά και να ενισχύσετε την διαδικτυακή σας παρουσία επικοινωνήστε με την EyeWide!

 

 

NEWSLETTER

Newsletter Form

ΣΥΝΔΕΘΕΙΤΕ ΜΑΖΙ ΜΑΣ

Η Eyewide στα Social Media

  • Facebook
  • Google Plus
  • Twitter
  • LinkedIn
  • Youtube
  • Pinterest
  • Foursquare
  • Instagram