Γιατί οι κριτικές στην Google είναι ωφέλιμες για το ξενοδοχείο σας

Main Image

Στην σημερινή εποχή όλοι χρησιμοποιούν την Google προκειμένου να βρουν τις απαραίτητες πληροφορίες που θα τους βοηθήσουν να πάρουν τις σωστές αποφάσεις για διάφορα θέματα που τους αφορούν. Το ίδιο ισχύει και για τα ξενοδοχεία. Από την στιγμή που οι δυνητικοί σας πελάτες σκεφτούν να σας επισκεφτούν θα αναζητήσουν στην Google το όνομα του ξενοδοχείου σας προκειμένου να μάθουν περισσότερες πληροφορίες για εσάς.

Πριν ακόμα βρεθούν στην ιστοσελίδα σας και προκειμένου να κάνουν σύγκριση του ξενοδοχείου σας με κάποιο άλλο στην περιοχή, αυτό που θέλουν να μάθουν είναι οι εμπειρίες άλλων χρηστών καθώς και αν προτείνουν ή όχι το κατάλυμα σας σε άλλους χρήστες. Αυτό είναι εφικτό μέσα από τις κριτικές που αφήνουν οι χρήστες στην Google για εσάς.

Γιατί είναι τόσο σημαντικές οι κριτικές στην Google;

undefined

 

Ας δούμε ένα πολύ απλό παράδειγμα. Έστω ότι ένας χρήστης αναζητά ξενοδοχεία στην περιοχή του Ηρακλείου. Με μια γρήγορη ματιά θα δει αρκετά σημεία πάνω στον χάρτη που αντιπροσωπεύουν ξενοδοχεία αλλά και μία λίστα στα αριστερά με τα ονόματα των ξενοδοχείων και ορισμένες πληροφορίες όπως το τηλέφωνο τους και η ιστοσελίδα τους. Εάν κάποιος επιλέξει ένα από τα ξενοδοχεία της λίστας θα δει ότι εμφανίζονται αμέσως περιλήψεις από τις κριτικές που έχει λάβει το ξενοδοχείο καθώς και μια μικρή περίληψη.

undefined

Αυτό ήταν! Μέσα από τις εμπειρίες των άλλων χρηστών, οι δυνητικοί σας πελάτες είτε θα ενθουσιαστούν με το ξενοδοχείο σας και θα αναζητήσουν περισσότερες πληροφορίες για εσάς είτε θα απογοητευτούν και θα αναζητήσουν άλλο ξενοδοχείο.

Οι κριτικές της Google όμως εμφανίζονται και σε κάθε απλή αναζήτηση που κάνει κάποιος χρήστης με το όνομα σας.  Όπως αντιλαμβάνεστε βέβαια η Google προωθεί περισσότερο τις δικές της κριτικές έναντι των κριτικών  που υπάρχουν σε άλλες ιστοσελίδες για αυτό είναι ιδιαίτερα σημαντικό τόσο το να έχετε πολλές κριτικές στην Google όσο και να είναι θετικές οι κριτικές αυτές.

Ιδιαίτερα για τα  μικρά καταλύματα οι κριτικές αυτές αποτελούν μία περαιτέρω κοινωνική απόδειξη ότι το ξενοδοχείο σας είναι αξιόπιστο καθώς οι κριτικές βασίζονται σε άτομα που σας έχουν ήδη επισκεφτεί και έχουν παρόμοιες ανάγκες με τις δικές σας. Ας μην ξεχνάμε ότι σύμφωνα με μία πρόσφατη έρευνα 88% των καταναλωτών εμπιστεύονται τις διαδικτυακές κριτικές στον ίδιο βαθμό που εμπιστεύονται τις κριτικές από συγγενείς και φίλους.

undefined

Σύμφωνα με την ίδια έρευνα όσο περισσότερες κριτικές έχει μια επιχείρηση τόσο πιο αξιόπιστη είναι και κάθε πελάτης διαβάζει μέχρι έξι κριτικές προκειμένου να σχηματίσει άποψη για την επιχείρηση.

5 συμβουλές για να αποκτήσετε περισσότερες κριτικές στην Google

 

  1. 1. Επιβεβαιώστε την επιχείρηση σας στο GoogleMyBusiness

undefined

 

Είναι γεγονός ότι η Google δίνει περισσότερη βαρύτητα στις σελίδες τις που είναι επιβεβαιωμένες έναντι των άλλων που έχουν δημιουργηθεί αυτόματα. Για αυτό θα πρέπει αρχικά να δημιουργήσετε μία επίσημη σελίδα στο Google My Business μέσω ενός λογαριασμού της Google. Έπειτα και προκειμένου να ξεκινήσει να εμφανίζεται το σημείο της επιχείρησης σας στον χάρτη, θα πρέπει να επιβεβαιώσετε την επιχείρηση σας. Για να το κάνετε αυτό θα πρέπει να ζητήσετε να σας αποσταλεί ταχυδρομικά στην διεύθυνση που έχετε δηλώσει ένας κωδικός, τον οποίο θα πρέπει να εισάγετε στο Google My Business. Τόσο απλό! Επίσης, προκειμένου να εμφανιστεί το σημείο σας πιο γρήγορα στον χάρτη και στα αποτελέσματα αναζήτησης, καλό θα ήταν να ανεβάσετε στον λογαριασμό σας αρκετό φωτογραφικό υλικό, να απαντάτε στις κριτικές που λαμβάνετε και να κάνετε αναρτήσεις στην σελίδα Google+ του ξενοδοχείου σας.

  1. 2. Ζητήστε κριτικές από τους πελάτες σας

undefined

 

Ο πιο εύκολος τρόπος να αποκτήσετε κριτικές είναι να τις ζητήσετε από τους πελάτες σας. Αυτό μπορεί να γίνει εύκολα είτε κατά την διάρκεια του check-out είτε μέσω ειδικών καρτών που μπορείτε να τοποθετήσετε στα δωμάτια σας. Όμως σύμφωνα με έρευνες οι αρνητικές εμπειρίες που έχουν οι πελάτες είναι πιθανότερο να ενεργοποιήσουν τους πελάτες σας για να αφήσουν κάποια κριτική σε αντίθεση με τις θετικές κριτικές. Για παράδειγμα το 95% της έρευνας έχουν μοιραστεί μία αρνητική εμπειρία ενώ το 87% των ερωτηθέντων έχει μοιραστεί μια θετική κριτική.

Για αυτό τον λόγο είναι ιδιαίτερα σημαντικό να φροντίζετε τα παράπονα των πελατών σας πριν εκείνοι αποχωρήσουν από το ξενοδοχείο σας αλλά και να απαντάτε σε όλες τις κριτικές που δέχεστε με τον καλύτερο τρόπο.

  1. 3. Απαντήστε στις κριτικές που ήδη έχετε λάβει

undefined

Δεν αρκεί μόνο να ζητήσετε κριτικές από τους πελάτες σας. Είναι ιδιαίτερα σημαντικό να απαντάτε σε αυτές τις κριτικές προκειμένου να ευχαριστήσετε τους πελάτες σας που αφιέρωσαν χρόνο για να σας αφήσουν μία κριτική. Υπάρχουν διάφορα εργαλεία που μπορούν να σας βοηθήσουν να ενημερώνεστε πότε έχετε λάβει μία κριτική προκειμένου να απαντήσετε.

  1. 4. Προωθήστε την σελίδα Google σε άλλα social media

undefined

Από την στιγμή που έχετε επιβεβαιώσει την σελίδα Google+ της επιχείρησης σας, μπορείτε να την προωθήσετε σε άλλα πιο δημοφιλή social media όπως είναι το facebook και το twitter. Δημιουργήστε ένα σύνδεσμο που παραπέμπει ακριβώς στην σελίδα όπου οι χρήστες μπορούν να σας αφήσουν μία κριτική και ζητήστε τους να σας αποτυπώσουν τις εμπειρίες τους.

  1. 5. Προσθέστε ένα CTA κουμπί στην ιστοσελίδα σας

undefined

 

Ένας άλλος τρόπος με τον οποίο μπορείτε να ζητήσετε κριτικές από τους πελάτες σας είναι μέσω της ιστοσελίδας σας. Θα μπορούσατε να προσθέσετε ένα banner στο κάτω μέρος της ιστοσελίδας, το οποίο θα οδηγεί στην σελίδα με τις κριτικές που έχει συγκεντρώσει η επιχείρηση σας στην Google, προκειμένου να στοχεύσετε σε αυτούς που επισκέπτονται συχνά την ιστοσελίδα σας και σας γνωρίζουν ήδη.

Όπως θα έχετε διαπιστώσει μέχρι τώρα είναι ιδιαίτερα σημαντικό για την επιχείρηση σας να συγκεντρώνει όσο γίνεται περισσότερες κριτικές και κυρίως θετικές κριτικές. Για αυτό τον λόγο θα πρέπει όχι μόνο να ενθαρρύνετε τους πελάτες σας να σας αφήσουν μία κριτική μετά την αποχώρηση τους από το ξενοδοχείο σας αλλά και να λαμβάνετε υπόψιν σας αυτές τις κριτικές προκειμένου να βελτιώνεστε συνεχώς.

Εάν όλα αυτά σας φαίνονται χρονοβόρα και δύσκολα και καθώς η Googleαλλάζει συνεχώς επικοινωνήστε με την Eyewideπροκειμένου να σχεδιάσουμε μαζί το κατάλληλο πλάνο προώθησης της επιχείρησης σας!

 

NEWSLETTER

Newsletter Form

ΣΥΝΔΕΘΕΙΤΕ ΜΑΖΙ ΜΑΣ

Η Eyewide στα Social Media

  • Facebook
  • Google Plus
  • Twitter
  • LinkedIn
  • Youtube
  • Pinterest
  • Foursquare
  • Instagram