Πώς μπορούν τα Social Media να αυξήσουν τις άμεσες κρατήσεις του ξενοδοχείου σας

Main Image

Σήμερα πάνω από 3 δισεκατομμύρια χρήστες έχουν πρόσβαση στο Facebook και την Google. Αυτό το γεγονός έχει επιταχύνει την ανάπτυξη της αγοράς του ηλεκτρονικού εμπορίου και έχει βοηθήσει σε σημαντικό βαθμό τις επιχειρήσεις να αυξήσουν τις δυνατότητες πώλησης B2C. Σύμφωνα με πρόσφατες προβλέψεις, η αξία του ηλεκτρονικού εμπορίου B2C θα αυξηθεί πάνω από 3.2 τρισεκατομμύρια δολάρια μέχρι το 2020!

Όλη αυτή η ροή χρήματος στο διαδίκτυο αποτελεί μια μεγάλη ευκαιρία για τον τουριστικό κλάδο. Πλέον οι ξενοδοχειακές μονάδες μπορούν να διευρύνουν την παρουσία τους στο διαδίκτυο μέσα από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και έτσι να αυξήσουν τις άμεσες κρατήσεις τους. Όμως, πόση δραστηριότητα δημιουργείται μέσω των μέσων κοινωνικής δικτύωσης; Και το πιο σημαντικό, τι πρέπει να κάνετε στα social media προκειμένου να αυξήσετε τις άμεσες πωλήσεις σας;

Πόση δραστηριότητα δημιουργούν τα Social Media

 

Ας δούμε κάποια στατιστικά στοιχεία:

  • - Μέχρι το 2018, ο αριθμός των χρηστών στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης θα ξεπεράσει τα 2.5 δισεκατομμύρια- 90% του συνόλου των χρηστών.
  • - Το 2015, πάνω από 70% των Αμερικανών είχε κάποιο προφίλ σε τουλάχιστον ένα μέσο κοινωνικής δικτύωσης.
  • - Οι Αμερικάνοι ξοδεύουν το 28% του διαδικτυακού τους χρόνου στα social media.
  • - Περίπου το 50% των όσων αγοράζουν από το διαδίκτυο βασίζονται στα social media πριν κάνουν κάποια αγορά.

undefined

Στον τομέα της φιλοξενίας κάθε χρόνο γίνονται πάνω από 148.3 χιλιάδες κρατήσεις μέσω  του διαδικτύου. Το μέγεθος της δραστηριότητας που δημιουργείται στα μέσα κοινωνικής δραστηριότητας είναι τόσο μεγάλο που πλέον αποτελεί επιτακτική ανάγκη για τα ξενοδοχεία να επικεντρωθούν σε αυτά τα μέσα. Αναπόφευκτα, τα ξενοδοχεία που γυρίζουν την πλάτη στα social media και δεν θεωρούν ότι μπορούν να τους αποφέρουν κρατήσεις, θα επηρεαστούν έντονα και θα χάσουν ένα σημαντικό αριθμό κρατήσεων. Αντίθετα, όσα ξενοδοχεία δραστηριοποιούνται στα social media θα δουν τις κρατήσεις τους να εκτοξεύονται, όπως έχει ήδη ξεκινήσει να συμβαίνει.

Μάθετε την αγορά σας

 

Το πρώτο πράγμα που πρέπει να κάνετε πριν σχεδιάσετε την στρατηγική που θα ακολουθήσετε στα social media είναι να μάθετε καλά ποιο είναι το κοινό στο οποίο απευθύνεστε. Το 74% των ενηλίκων που χρησιμοποιούν το διαδίκτυο, είναι εγγεγραμμένοι σε κάποιο μέσω κοινωνικής δικτύωσης. Είναι λοιπόν ιδιαίτερα σημαντικό να ξέρετε σε ποιους απευθύνεστε. Το μεγαλύτερο τμήμα του αγοραστικού κοινού σήμερα αποτελείται από millennials.

Σύμφωνα με έρευνα της Evenbrite, οι millennials ξοδεύουν πάνω από 1.3 τρισεκατομμύρια δολάρια μόνο στις ΗΠΑ! Το πιο σημαντικό είναι ότι 78% των millennials θα προτιμούσε να ξοδέψει χρήματα σε κάποια εμπειρία παρά να αγοράσει κάποιο υλικό αγαθό. Οπότε είναι ξεκάθαρο ότι αυτό που πρέπει να κάνετε είναι να προωθήσετε την εμπειρία που θα βιώσει κάποιος μέσω της διαμονής του στο ξενοδοχείο σας. Και φυσικά ο καλύτερος τρόπος για το κάνετε αυτό είναι τα social media. Δεν πρέπει όμως να ξέρετε μόνο ποιο είναι το κοινό σας (millennials) και που βρίσκονται (στο διαδίκτυο, στα social media). Πρέπει να γνωρίζετε πώς θα τους βρείτε και πώς θα τους κάνετε να αλληλοεπιδράσουν με εσάς.

Επικεντρωθείτε στα κινητά

 

Ένας στους 5 millennials χρησιμοποιεί το διαδίκτυο αποκλειστικά μέσω του κινητού του τηλεφώνου και περνάει τον περισσότερο του χρόνο στα social media, όπως φαίνεται στο παρακάτω σχεδιάγραμμα.

undefined

 

Έτσι λοιπόν πρέπει το περιεχόμενο σας να είναι φιλικό προς τις κινητές συσκευές, αφού το μεγαλύτερο μέρος του κοινού σας θα επισκεφτεί την σελίδα σας μέσω κάποιας κινητής συσκευής. Αξίζει να τονίσουμε ότι αυτό αφορά το περιεχόμενο τόσο των social media όσο και της ιστοσελίδας σας.

Πρέπει να δώσετε για να πάρετε

 

undefined

Δεν αναφερόμαστε μόνο στο τι πρέπει να συμπεριλάβετε στο περιεχόμενο των social media. Σύμφωνα με μία πρόσφατη έρευνα, ακόμα και οι λογαριασμοί με τον μεγαλύτερο αριθμό ακολούθων δεν είναι σε θέση να φτάσουν το επιθυμητό κοινό εάν δεν πληρώσουν για διαφήμιση στα social media. Τέτοιου είδους διαφημίσεις είναι για παράδειγμα τα Facebook ads. Όπως αντιλαμβάνεστε είναι τόσο πολλές οι δημοσιεύσεις που γίνονται καθημερινά στα social media που προκειμένου να εμφανιστείτε ψηλά στα αποτελέσματα των χρηστών θα πρέπει να έχετε πληρώσει. Ειδικά εάν θέλετε να προσεγγίσετε το αγοραστικό κοινό που δεν σας γνωρίζει ακόμα, οι διαφημίσεις είναι μονόδρομος.

Στην EyeWide, παρέχουμε τις γνώσεις μας σε στοχευμένες καμπάνιες και δημιουργούμε εταιρικά προφίλ που έχουν απήχηση σε ένα ευρύτερο κοινωνικό σύνολο έχοντας ως αποτέλεσμα την αύξηση της επισκεψιμότητας της εκάστοτε επιχείρησης και των συνολικών της αποδόσεων. Επικοινωνήστε μαζί  σήμερα για να συζητήσουμε πώς μπορούμε να σας βοηθήσουμε.

NEWSLETTER

Newsletter Form

ΣΥΝΔΕΘΕΙΤΕ ΜΑΖΙ ΜΑΣ

Η Eyewide στα Social Media

  • Facebook
  • Google Plus
  • Twitter
  • LinkedIn
  • Youtube
  • Pinterest
  • Foursquare
  • Instagram