Google My Business: ένας οδηγός βήμα - βήμα για το Tοπικό SEO

Main Image

Πριν αναλύσουμε το πώς θα βελτιστοποιήσετε το Τοπικό SΕΟ θα εξηγήσουμε τι ακριβώς σημαίνει.

Το Τοπικό SEO είναι η βελτιστοποίηση της ιστοσελίδας σας ή πιο συγκεκριμένα, της καταχώρισης σας στις υπηρεσίες χαρτών ώστε να εμφανίζεται ψηλά στα αποτελέσματα αναζήτησης όταν κάποιος ψάχνει το όνομα της επιχείρησης σας ή τις λέξεις -κλειδί που σχετίζονται με την επιχείρηση σας.

Το Τοπικό SEO είναι ιδιαίτερα σημαντικό για επιχειρήσεις που έχουν φυσική παρουσία και εξυπηρετούν μια συγκεκριμένη γεωγραφική περιοχή, επιχειρήσεις όπως τράπεζες, υδραυλικοί, ή οποιονδήποτε προσφέρει μια υπηρεσία τοπικά. Είναι λιγότερο σημαντικό για εταιρείες που δεν προσφέρουν τις υπηρεσίες ή τα προϊόντα τους σε ένα φυσικό χώρο, όπως για παράδειγμα μια εταιρεία που πουλάει προϊόντα software ή ένα e-shop.

Υπάρχουν μια σειρά από αξιόλογα τοπικά directories και υπηρεσίες χαρτών αλλά αυτό στο οποίο εμείς προτείνουμε να δώσετε έμφαση είναι το Google My Business. To "Local 3-5 Pack" στο Google My Business εμφανίζεται πάνω από τα οργανικά αποτελέσματα σε αναζητήσεις για τοπικές υπηρεσίες και συχνά καλύπτει πλήρως τις ανάγκες αναζήτησης του χρήστη. Μαθαίνοντας πώς να βελτιστοποιήσετε τις καταχωρήσεις σας θα δώσετε περισσότερη ορατότητα στην επιχείρηση σας. Γι'αυτό το λόγο τα tips που ακολουθούν είναι εξίσου σημαντικά όσο η βελτιστοποίηση της ιστοσελίδας σας.

Πριν ξεκινήσουμε τη βελτιστοποίηση για το Google My Business και το Τοπικό SEO γενικότερα, επιβεβαιώνουμε ότι η καταχώριση καθαυτή έχει μέσα τις σημαντικότερες πληροφορίες. Το όνομα της επιχείρησης, η διεύθυνση και το τηλέφωνο (εν συντομία: NAP) θα πρέπει να παρουσιάζουν ομοιομορφία σε κάθε εμφάνιση της επιχείρησης στο διαδίκτυο.

Σε κάθε σημείο στο διαδίκτυο, η επιχείρηση σας θα πρέπει να εμφανίζει ίδια μορφή για τον αριθμό τηλεφώνου, για τη διεύθυνση της κλπ. Υπάρχουν πολλές ιστοσελίδες που κάνουν scraping στο internet για πληροφορίες της επιχείρησης και μπορεί να βρουν λάθος στοιχεία επικοινωνίας. Υπάρχουν διάφορα εργαλεία που θα σας βοηθήσουν να διαχειριστείτε τον μεγάλο αριθμό online business directories. Ένα χρήσιμο εργαλείο είναι το MozLocal που παίρνει τις πληροφορίες από το Google My Business, τις συγκρίνει με μια λίστα από άλλα directories και μετά σας ειδοποιεί σε ποια υπάρχει λάθος πληροφορία. Ενίοτε μπορεί να διορθώσει αυτόματα το λάθος.

Εκτός όμως από τα βασικά στοιχεία (όνομα, δ/νση και τηλέφωνο) πρέπει να επιβεβαιώσετε ότι υπάρχει link στην ιστοσελίδα σας, είναι καταχωρημένες οι ώρες λειτουργίας σας και ότι υπάρχουν φωτογραφίες από τους εσωτερικούς και εξωτερικούς χώρους της επιχείρησης. Όλες αυτές οι λεπτομέρειες θα κάνουν πιο πιθανή την εμφάνιση της καταχώρισης σας ψηλότερα από τους ανταγωνιστές σας από την Google.

Αξιολογήσεις

Ένας άλλος σημαντικός παράγοντας για την εμφάνιση σας στα τοπικά αποτελέσματα αναζήτησεις είναι οι αξιολογήσεις από τους πελάτες σας. Η απόκτηση reviews είναι μια διαδικασία που χρειάζεται προσπάθεια από την ίδια την επιχείρηση.

Είναι σημαντικό να βρείτε έναν τρόπο να μαζέψετε reviews και να τα κατευθύνετε στο σωστό μέρος. Προτείνουμε να επιλέξετε μία συγκεκριμένη πλατφόρμα αξιολογήσεων και να κατευθύνετε σε αυτήν τους πελάτες σας. Αυτό σας επιτρέπει να δώσετε συγκεκριμένες κατευθύνσεις και αποτρέπει τη διάχυση των reviews σε διάφορες πλατφόρμες. Το Google My Business είναι η ιδανική πλατφόρμα στις περισσότερες περιπτώσεις.

Όσο περισσότερα reviews έχει η επιχείρηση σας, τόσο το καλύτερο για την εμφάνιση σας. Ο αριθμός των reviews, η ποιότητα τους και η σχετικότητα τους παίζουν ρόλο.

undefined

Παρακάτω θα παραθέσουμε μερικά insider tips για το πώς να στείλετε τους πελάτες σας στο σωστό σημείο να καταχωρήσουν την αξιολόγηση τους: 

Βήμα 1ο: Πρώτα από όλα ανοίξτε μια σελίδα incognito στο smartphone σας (μια σταθερή συσκευή δεν θα σας αφήσει να κάνετε κάποια από τα βήματα της διαδικασίας). 

Βήμα 2ο: Κάντε αναζήτηση με το όνομα της επιχείρηση σας. Ας πούμε για παράδειγμα "Ηotel Sun & Beach" 

Βήμα 3ο: Μετά την αναζήτηση στο google, εμφανίζονται οι χάρτες και μπορείτε να επιλέξετε την τοποθεσία που αναζητείτε. Αν η εταιρεία σας έχει παρουσία μόνο σε ένα σημείο, μπορείτε να ζουμάρετε κατευθείαν επάνω του. 

Βήμα 4ο: Κάντε scroll down στο σημείο "Rate and Review" και πατήστε το 5ο αστέρι για να δώσετε τη βαθμολογία σας.

Βήμα 5ο: Το Google θα σας ζητήσει να κάνετε sign in, αλλά μπορείτε να επιλέξετε το link και να το αντιγράψετε.

Τώρα, όποτε στέλνετε στους πελάτες σας αυτό το link θα είναι προεπιλεγμένα τα 5 αστέρια αυτόματα, ενώ ταυτόχρονα θα είσαστε σίγουροι ότι θα καταχωρήσουν την αξιολόγηση τους στο σωστό μέρος. Αν θέλετε να πάτε ένα βήμα παρακάτω, θα μπορούσατε ακόμα και να δημιουργήσετε ένα απλό URL στο site σας που να κάνει redirect στο URL του review. Για παράδειγμα μπορείτε να φτιάξετε κάτι τέτοιο: www.example.com/review που να στέλνει κατευθείαν στο review URL. Με αυτό τον τρόπο το τμήμα πωλήσεων ή εξυπηρέτησης πελατών μπορεί εύκολα να παραπέμπει εκεί τους πελάτες σας με θετική εμπειρία να αφήσουν το review τους.

Αυτό είναι ένα από τα πολλά βήματα για τη βελτιστοποίηση του τοπικού σας SEO. Θυμίζουμε: βεβαιωθείτε ότι όνομα-διεύθυνση-αριθμός τηλεφώνου εμφανίζονται όμοια σε κάθε πιθανό σημείο στο internet, βεβαιωθείτε ότι έχετε καταχωρήσει τις ώρες λειτουργίας της επιχείρησης και φωτογραφίες από τους εσωτερικούς και εξωτερικούς χώρους σας και βέβαια, ότι στέλνετε τους πελάτες σας στο σωστό σημείο για να αφήσουν το review τους.

Κάθε ένα από τα παραπάνω βήματα μετράει στη βελτιστοποίηση του τοπικού SEO. Επικοινωνήστε μαζί μας για να σας βοηθήσουμε σε όλη τη διαδικασία δημιουργίας της καταχώρισης σας στο Google My Business και την βελτιστοποίηση του τοπικού SEO. 

 

πηγή: room214.com

 

NEWSLETTER

Newsletter Form

ΣΥΝΔΕΘΕΙΤΕ ΜΑΖΙ ΜΑΣ

Η Eyewide στα Social Media

  • Facebook
  • Google Plus
  • Twitter
  • LinkedIn
  • Youtube
  • Pinterest
  • Foursquare
  • Instagram
Best Hotel Digital Marketing Agency Best Hotel Marketing & Social Media Provider Best Ditigal Advertising & Performance Campaign