9 Tips για να χτίσετε την στρατηγική του ξενοδοχείου σας στο Facebook

Main Image

Μέχρι το πρώτο τέταρτο του 2017, περίπου το ¼ του πληθυσμού της γης είναι ενεργοί χρήστες του Facebook. Αυτό σημαίνει ότι υπάρχουν περίπου 2 δισεκατομμύρια πιθανοί πελάτες για το ξενοδοχείο σας. 

Από έρευνες, φαίνεται ότι ο δεύτερος πιο συνήθης τρόπος προώθησης μια επιχείρησης είναι μέσω Facebook, με περίπου 47% των συμμετεχόντων να δηλώνουν ότι έχουν εγκρίνει μια επιχείρηση μέσω Facebook και περίπου το 10% των συνολικών αξιολογήσεων (reviews) για ξενοδοχεία προέρχεται μέσω του ίδιου κοινωνικού δικτύου.

Πως θα αξιοποιήσετε λοιπόν το Facebook για το ξενοδοχείο σας;

Ξεκινήστε από το τέλος

Βάλτε ξεκάθαρους στόχους για το πού θέλετε να έχετε φτάσει σε κάποιο ορισμένο διάστημα χρησιμοποιώντας το Facebook. Για παράδειγμα, μπορείτε να ορίσετε ότι θέλετε να αυξηθούν οι συνδρομητές (subscribers) στα προγράμματα εμπιστοσύνης (loyalty programs) που έχετε ή στα μέλη του ξενοδοχείου. Μπορεί να θέλετε να μάθουν πιο πολλοί πιθανοί επισκέπτες για το ξενοδοχείο σας που ίσως να μην θέλουν να κάνουν κράτηση αλλά να ψάχνουν για έμπνευση.

Παρακάτω υπάρχουν κάποιες συμβουλές για να πετύχετε τους στόχους σας στο Facebook, όποιοι κι αν είναι αυτοί.

 

1. Συμπεριλάβετε τις αξιολογήσεις από το Facebook στην διαδικασία του feedback από τους πελάτες

 undefined

Προσθέστε τις αξιολογήσεις του Facebook στην διαδικασία που θα δημιουργήσετε για την διαχείριση του feedback από τους πελάτες. Είναι σημαντικό να διαχειρίζεστε τα Facebook reviews αποτελεσματικά, ούτως ώστε να επιστρέφουν περισσότεροι από τους παλιούς πελάτες, να έρχονται νέοι πελάτες που έχουν μάθει για το ξενοδοχείο σας από άλλους, να αυξήσετε τις πωλήσεις σας και να ξεπεράσετε τους ανταγωνιστές σας. Η ενεργή παρακολούθηση και διαχείριση των αξιολογήσεων στο Facebook θα βοηθήσουν στην αύξηση της αποτελεσματικότητας.

 

2. Απαντήστε γρήγορα στα reviews

Είτε αρνητικές, είτε θετικές αξιολογήσεις, είναι καλό να απαντάτε σε αυτές όσο πιο γρήγορα μπορείτε, καθώς αυτό δείχνει την δέσμευσή σας απέναντι στους πελάτες σας και στις ανάγκες τους. Επίσης, οι αξιολογήσεις είναι ο καλύτερος τρόπος να πάρετε feedback κατευθείαν από την πηγή, για τους τομείς που έχει ελλείψεις η επιχείρησή σας.
Οι εικόνες παρακάτω δείχνουν παραδείγματα για την διαχείριση κάθε είδους κριτικής, θετικής ή αρνητικής, με τρόπο που θα επηρεάσει μόνο θετικά το ξενοδοχείο σας.

 undefined

 

3. Χρησιμοποιήστε το Messenger της επιχείρησής σας

Σύμφωνα με το Facebook, το 53% των χρηστών του έχουν δηλώσει ότι είναι πιο πιθανό να κάνουν συναλλαγές με μία επιχείρηση η οποία απαντάει στα μηνύματα των πελατών της. Αυτό δείχνει ότι πρέπει προσθέσετε στην στρατηγική σας το Businesses on Messenger που παρέχεται από το Facebook, ώστε οι πελάτες να μπορούν να επικοινωνούν μαζί σας οποτεδήποτε επιθυμούν.
Μπορείτε εύκολα να συνδέσετε το όνομα χρήστη σας στο Facebook με το Facebook Messenger και να ανοίξετε μια ευκαιρία για επικοινωνία είτε σε υπολογιστή είτε σε κινητό.

 undefined


4. Κερδίστε το σήμα «Very Responsive to Messages»

Ποσοστό απόκρισης στις αξιολογήσεις στο 90% και χρόνος απόκρισης τα 15 λεπτά. Αυτές είναι οι δύο προϋποθέσεις για να αποκτήσετε το συγκεκριμένο badge, το οποίο είναι και αυτό που δίνει μια πολύ καλή πρώτη εντύπωση στους επισκέπτες της σελίδας του ξενοδοχείου σας στο Facebook.
Οι επισκέπτες της σελίδας σας, βλέπουν ότι ενδιαφέρεστε να επικοινωνήσετε με πιθανούς πελάτες και απαντάτε γρήγορα στα μηνύματα οπότε έχετε περισσότερες πιθανότητες να επικοινωνήσουν μαζί σας για να μάθουν περισσότερες πληροφορίες.

 undefined

 

5. Ωθήστε τους επισκέπτες σας να κάνουν check-in στο Facebook

Κάποιοι από τους λόγους για να κάνει κάποιος check-in είναι για να κάνει επίδειξη, να καταγράψει τα μέρη που επισκέφτηκε στα ταξίδια του ή να βρεθεί με φίλους του που μπορεί να είναι στο ίδιο μέρος. Για τα ξενοδοχεία, το check-in έχει κρυμμένη αξία αφού μέσω των check-in διαφημίζεται το ξενοδοχείο μέσα σε ολόκληρο το δίκτυο του χρήστη και αυξάνονται οι πιθανοί πελάτες.

 undefined

 

6. Δώστε στους επισκέπτες σας Freemium και πάρτε likes για αντάλλαγμα

Το Freemium είναι ένα μοντέλο στο οποίο βασικές υπηρεσίες παρέχονται δωρεάν ενώ πιο αναβαθμισμένες υπηρεσίες παρέχονται επί πληρωμή. Στη συγκεκριμένη περίπτωση, σας προτείνουμε να δώσετε δωρεάν προσφορές στους επισκέπτες σας με αντάλλαγμα να κάνουν like στην σελίδα σας. Για παράδειγμα μπορείτε να προσφέρετε δωρεάν Wi-Fi ή ένα κοκτέιλ ή ένα δωρεάν επιδόρπιο, όπως στην εικόνα παρακάτω. Η συγκεκριμένη ενέργεια θα δημιουργήσει μια θετική ατμόσφαιρα και διάθεση για το ξενοδοχείο σας και πολλοί από τους επισκέπτες σας θα επιστρέψουν.

undefined

 

7. Χρησιμοποιείστε τις διαφημίσεις του Facebook

Η πλατφόρμα των διαφημίσεων του Facebook έχει πολλές επιλογές για να στοχεύσετε το κοινό της επιλογής σας π.χ. συχνούς επισκέπτες ή άτομα που ταξιδεύουν λόγω δουλειάς, στις οποίες μπορείτε να προσθέσετε στόχευση συσκευών ή στόχευση ανά γεωγραφική περιοχή.
Μπορείτε, ακόμα, να στοχεύσετε πιθανούς ταξιδιώτες οι οποίοι δεν ψάχνουν την προκειμένη στιγμή για να κάνουν κράτηση αλλά ψάχνουν έμπνευση, την οποία μπορεί το ξενοδοχείο σας να καταφέρει με εικόνες υψηλής ποιότητας που θα δείχνουν την μοναδικότητα του ξενοδοχείου σας.

 

8. Τρέξτε διαγωνισμούς φωτογραφίας οι οποίες θα σας δείχνουν κριτικές των πελατών σας από την επίσκεψή τους

Ζητήστε από τους επισκέπτες σας να πάρουν μια selfie με ένα μέλος του προσωπικού του ξενοδοχείου που πιστεύουν ότι το service του άξιζε 5 αστέρια, και να την ανεβάσουν στο Facebook. Έπειτα μπορείτε να θέσετε ως στόχο και κίνητρο για το προσωπικό του ξενοδοχείου σας ένα δώρο για όποιον δεχθεί τις περισσότερες κριτικές.
Αυτή η ενέργεια έχει δύο μεγάλα θετικά αποτελέσματα: πρώτον, θα διαφημιστεί το ξενοδοχείο στο δίκτυο του πελάτη που θα ανεβάσει την φωτογραφία και, δεύτερον, για το προσωπικό θα είναι ένα κίνητρο καλής συμπεριφοράς προς τους πελάτες.

undefined

 

9. Χρησιμοποιείστε online λογισμικό φήμης για να φέρετε αποτελεσματικότητα

Δεν χρειάζεται πλέον να συνδεθείτε ξεχωριστά σε Facebook, TripAdvisor ή άλλους ταξιδιωτικούς πράκτορες για να διαχειριστείτε τις αξιολογήσεις των πελατών. Χρησιμοποιώντας σωστά την τεχνολογία ORM (Object Relational Mapping), μπορεί να εξαχθεί η ανάλυση συναισθημάτων των αξιολογήσεων από πολλά διαφορετικά κανάλια, συμπεριλαμβανομένου και του Facebook, σε κατανοητή μορφή, μαζί με πρότυπα απαντήσεων σε αυτές.

Οι καινούριες δυνατότητες στην τεχνολογία ORM μπορούν να σας βοηθήσουν στην εξαγωγή, στην έρευνα, στην ανάλυση, στην βαθμολογία σχολίων και αξιολογήσεων στα κοινωνικά δίκτυα. Επίσης, σας οπλίζει με την εικόνα των ανταγωνιστών σας την οποία μπορείτε να χρησιμοποιήσετε για να χτίσετε μια αποτελεσματική στρατηγική στα social media και την προώθηση του ξενοδοχείου.

 

Τώρα ήρθε η σειρά σας. Χρησιμοποιήστε τα παραπάνω tips για να αυξήσετε την αποτελεσματικότητα της επιχείρησής σας και να χτίσετε μια δυνατή στρατηγική για το ξενοδοχείο σας. Για περισσότερα tips και συμβουλές μπορείτε να διαβάσετε το άρθρο Hotel Marketing Tips.

Εάν χρειάζεστε επαγγελματική βοήθεια με την προώθηση της επιχείρησής σας, μην διστάσετε να επικοινωνήσετε με την Eyewide.

 

Πηγή: rategain.com

NEWSLETTER

Newsletter Form

ΣΥΝΔΕΘΕΙΤΕ ΜΑΖΙ ΜΑΣ

Η Eyewide στα Social Media

  • Facebook
  • Google Plus
  • Twitter
  • LinkedIn
  • Youtube
  • Pinterest
  • Foursquare
  • Instagram